Huancacalle - Reisverslag uit Cuzco, Peru van NickenJose - WaarBenJij.nu Huancacalle - Reisverslag uit Cuzco, Peru van NickenJose - WaarBenJij.nu

Door: Joni

27 Oktober 2014 | Peru, Cuzco

Vandaag ging de vrouw des huize de tocht naar de boerderij maken. Daar wij de route ook wel wilde zien, vonden wij het wel leuk om mee te lopen. José heeft aangeboden om in het kader van haar eigen ervaringsbeleving de bagage te dragen waar ze normaal elke week de berg op loopt. Dus weer de rivier over en nu de andere bergzijde opgelopen. In het begin ging het wat op en neer, daarna werd het wat vlakker maar ook wel weer wat drassiger. Na anderhalf uur bij de rivier oversteek stond ze er op dat we terug moesten naar het dorp. Want het huis was nog ver en anders zouden wij niet terug komen. Wel jammer dat we de boerderij niet gehaald hebben. Dus maar aan de terugtocht begonnen. Ook toen bleef ze nog kijken of we wel goed liepen. Weer in het dorp aangekomen een bakje thee gedronken en maar wat gaan tikken aan de verslagen. S middags nog met Blanca en Rady een stukje gaan wandelen in het dorp Ook nog even op de camping geweest. Daar was een buurjongentje op bezoek, die zat in de eerste klas en wilde ook weten hoe je dingen in het engels heten. En kon ook goed luchtgitaar spelen op de muziek van Rady. Hierna ook weer net aan het begin van de bui binnen. Rady is na de bui weg gegaan om naar de auto te gaan. De bedoeling is dat wij morgen met een taxi naar het dorp gaan van de reparatie maar nog niet hoe laat. Ook nu maar weer na het eten naar de slaapzaal.