Giron waterval El Chorro - Reisverslag uit Cuenca, Ecuador van NickenJose - WaarBenJij.nu Giron waterval El Chorro - Reisverslag uit Cuenca, Ecuador van NickenJose - WaarBenJij.nu

Giron waterval El Chorro

Door: Joni

29 September 2014 | Ecuador, Cuenca

Op tijd op om onze reis voor morgen te regelen. Enkeltje Loja. Vandaar uit reizen we verder naar Peru.
Verder door naar de Cascades van Giron. Bij gebrek aan gidsen er maar eentje van dichtbij gezien. De anderen wel vanaf een afstandje gezien. Heerlijk gewandeld en heerlijk geluncht nabij de Cascades. Alwaar de poes des huizes ons gezelschap hield onder luid gejammer.
Vervolgens naar de waterval gelopen. Deze was prachtig en stortte van een behoorlijk grote hoogte naar beneden. Daarna 6 km terug naar het dorp gelopen en daarbij wat aardige kiekjes geschoten. In het dorp nog even wat rondgelopen en een heerlijk verse jugo gedronken. Grote glazen vol, vers geperst. Dat is toch zo heerlijk in dit land en straks ook in Peru!!! En voor de prijs hoef je het niet te laten.
Onze laatste avondmaal in huize Fernandez. Weer heerlijk gegeten en een afscheidspraatje/bedankje gehouden. Iedereen is bijzonder tevreden over het verblijf. Zowel wij als de familie.
Nu nog de rugzak inpakken. Nick is er al mee bezig en ik mag zo meteen.